Przepraszamy, nie znaleziono wyników dla Wał korbowy silnika do SAPPORO II (A16_A) 2.0 GSR (A164A) 112. W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt.

E-Mail: [email protected]

Poniedziałek - Piątek 8:00 - 17:00

Wał korbowy silnika MITSUBISHI Sapporo II 2.0GSR (A164A) AJUSA 22008900
Numer artykułu: 22008900
  • Materiał: Aluminium
  • Średnica wewnętrzna [mm]: 18
  • Grubość [mm]: 1,5
  • Średnica [mm]: 25
  • TECDOC-Nr silnika: 4G63 (SOHC 8V)
  • Warunki: nowy
Details
2,57 PLN
(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT, nie zawiera kosztów dostawy
W magazynie
Wał korbowy MITSUBISHI Sapporo II 2.0GSR (A164A) SHELL 550046277
Numer artykułu: 550046277
  • Klasa lepkości SAE: 15W-40
  • Pojemność [litr]: 1
  • Specyfikacja: ACEA A3/B3, API SL, ACEA A3/B4, API CF
  • Rodzaj połączenia: Butelka
  • Linia produktów: Helix
  • Seria: HX5
  • Olej: Olej mineralny
  • Warunki: nowy
Details
40,92 PLN
40,92 PLN za 1 litr
w tym 23% VAT, nie zawiera kosztów dostawy
W magazynie
Wał korbowy silnika MITSUBISHI Sapporo II 2.0GSR (A164A) SHELL 550039790
Numer artykułu: 550039790
  • Klasa lepkości SAE: 10W-40
  • Pojemność [litr]: 1
  • Specyfikacja: ACEA A3/B3, API SN, API CF, ACEA A3/B4
  • Rekomendacje producenta: VW 501 01, Renault RN0700, MB 229.3, VW 505 00
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Linia produktów: Helix
  • Seria: HX6
  • Olej: Olej półsyntetyczny
  • Warunki: nowy
Details
40,92 PLN
40,92 PLN za 1 litr
w tym 23% VAT, nie zawiera kosztów dostawy
W magazynie
Wał korbowy MITSUBISHI Sapporo II 2.0GSR (A164A) FUCHS 987654315
Numer artykułu: 987654315
  • Klasa lepkości SAE: 10W-40
  • Pojemność [litr]: 1
  • Specyfikacja: ACEA A3/B4, API SN
  • Rekomendacje producenta: MB 229.1, MB 229.3, PSA B71 2300, Renault RN0700, Renault RN0710, Fiat 9.55535-D2, Fiat 9.55535-G2, VW 502 00, VW 505 00
  • Rodzaj połączenia: Butelka
  • Linia produktów: TITAN
  • Seria: SYN MC
  • Olej: Olej półsyntetyczny
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
Details
39,42 PLN
39,42 PLN za 1 litr
w tym 23% VAT, nie zawiera kosztów dostawy
W magazynie
Numer artykułu: 2201558
  • Klasa lepkości SAE: 10W-40
  • Pojemność [litr]: 1
  • Specyfikacja: API SN, ACEA A3/B3, API CF, ACEA A3/B4
  • Rekomendacje producenta: MB 229.1, VW 501 01, VW 505 00
  • Rodzaj połączenia: Butelka
  • Linia produktów: Evolution
  • Seria: 700 Turbo Diesel
  • Olej: Olej półsyntetyczny
  • Warunki: nowy
Details
40,20 PLN
40,20 PLN za 1 litr
w tym 23% VAT, nie zawiera kosztów dostawy
W magazynie
Numer artykułu: 15F8FE
  • Klasa lepkości SAE: 10W-40
  • Pojemność [litr]: 1
  • Specyfikacja: ACEA A3/B4, API SP
  • Rekomendacje producenta: Fiat 9.55535-D2, Fiat 9.55535-G2, MB 226.5, MB 229.3, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 501 01, VW 505 00
  • Rodzaj połączenia: Butelka
  • Linia produktów: GTX
  • Seria: A3/B4
  • Olej: Olej półsyntetyczny
  • Warunki: nowy
Details
38,72 PLN
38,72 PLN za 1 litr
w tym 23% VAT, nie zawiera kosztów dostawy
W magazynie
Wał korbowy silnika MITSUBISHI Sapporo II 2.0GSR (A164A) CARLUBE Tetrosyl KCD001
Numer artykułu: KCD001
  • Klasa lepkości SAE: 15W-40
  • Pojemność [litr]: 1
  • Specyfikacja: ACEA A3/B3, ACEA A3/B4
  • Rekomendacje producenta: MB 229.1, VW 501 01, VW 505 00
  • Linia produktów: Triple R
  • Seria: R-TEC 35
  • Olej: Olej mineralny
  • Warunki: nowy
Details
Ostrzeżenie!
Więcej
52,46 PLN
52,46 PLN za 1 litr
w tym 23% VAT, nie zawiera kosztów dostawy
W magazynie
Wał korbowy MITSUBISHI Sapporo II 2.0GSR (A164A) FRECCIA R6104/SNT
Numer artykułu: R6104/SNT
  • Średnica talerzyka zaworowego [mm]: 33
  • Średnica trzonka zaworu [mm]: 6
  • Długość [mm]: 112,5
  • Kąt pochylenia przylgni zaworu [stopień]: 45
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Trzonek zaworowy azotowany
  • Materiał: stal chromowo-krzemowa
  • Technika połączeń: EE
  • TECDOC-Nr silnika: 4G63 (SOHC 8V)
  • Warunki: nowy
Details
40,43 PLN
(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT, nie zawiera kosztów dostawy
W magazynie
Numer artykułu: VE0029
  • Długość [mm]: 109,7
  • Średnica trzonka zaworu [mm]: 6,6
  • Średnica talerzyka zaworowego [mm]: 30,5
  • Kąt pochylenia przylgni zaworu [stopień]: 45
  • Materiał: Stal chromowo-manganowo-niklowa
  • Powierzchnia: azotowany
  • Strona zabudowy: Strona wylotowa
  • TECDOC-Nr silnika: 4G63 (SOHC 8V)
  • Warunki: nowy
Details
41,45 PLN
(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT, nie zawiera kosztów dostawy
W magazynie
Wał korbowy MITSUBISHI Sapporo II 2.0GSR (A164A) CARLUBE Tetrosyl KEB001
Numer artykułu: KEB001
  • Klasa lepkości SAE: 10W-30
  • Pojemność [litr]: 1
  • Specyfikacja: ACEA A3/B3, ACEA A3/B4
  • Rekomendacje producenta: MB 229.1, VW 501 01, VW 505 00
  • Linia produktów: Triple R
  • Seria: R-TEC 30
  • Olej: Olej półsyntetyczny
  • Warunki: nowy
Details
Ostrzeżenie!
Więcej
37,11 PLN
37,11 PLN za 1 litr
w tym 23% VAT, nie zawiera kosztów dostawy
W magazynie
Numer artykułu: 550039834
  • Klasa lepkości SAE: 15W-40
  • Pojemność [litr]: 1
  • Specyfikacja: ACEA A3/B3, API SN, API CF
  • Rodzaj połączenia: Butelka
  • Linia produktów: Helix
  • Seria: HX5
  • Olej: Olej mineralny
  • Warunki: nowy
Details
40,92 PLN
40,92 PLN za 1 litr
w tym 23% VAT, nie zawiera kosztów dostawy
W magazynie
Wał korbowy MITSUBISHI Sapporo II 2.0GSR (A164A) JASOL 5901797944223
Numer artykułu: 5901797944223
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • Pojemność [litr]: 1
  • Specyfikacja: ACEA A3/B4, API SN, API CF
  • Rekomendacje producenta: VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, MB 229.5, BMW Longlife-01, GM LL-A-025, GM LL-B-025, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710
  • Rodzaj połączenia: Butelka
  • Linia produktów: Gold
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • Warunki: nowy
Details
48,32 PLN
48,32 PLN za 1 litr
w tym 23% VAT, nie zawiera kosztów dostawy
W magazynie
Korzystne Ceny

Znacznie obniżone ceny na wiele markowych części zamiennych

NIEZAWODNA WYSYŁKA

Livrare gratuită pentru comenzi peste 350 PLN

Szybka dostawa

Twoje zamówienie zostanie wysłane jak najszybciej po otrzymaniu płatności

SPOSÓB DOSTAWY

Już za kilka dni! UPS, GLS, DHL

Motordoctor.pl - Hotline und Support.Motordoctor.pl - Hotline und Support.
Lista życzeń 0 Zarejestruj się
0
Pozycje
#
44-6163
0
Twój koszyk jest pusty