Tłok silnika FORD C-Max (DM2) 1.6 ENGITECH ENT051110 STD
Numer artykułu: ENT051110 STD
  • Średnica cylindra [mm]: 79
  • TECDOC-Nr silnika: SIDA, HXDA, HXDB
  • Warunki: nowy
Details
Tłoki silnikowe FORD C-Max (DM2) 1.6 NÜRAL 87-141300-20
Numer artykułu: 87-141300-20
  • Głębokość wyżłobienia 1 [mm]: 0,7
  • Wielkość kompresji [mm]: 25,4
  • Wysokość [mm]: 53,4
  • Średnica cylindra [mm]: 79
  • Średnica sworznia [mm]: 18
  • Średnica wyżłobienia [mm]: 50,9
  • Długość trzpienia [mm]: 51
  • Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm]: 3,8
  • Głębokość gniazda zaworowego 2 [mm]: 2,76
  • Numer komponentu: 08-141300-10
  • Wymiar standardowy [STD]
  • TECDOC-Nr silnika: HXDA, HXDB, SIDA
  • Luz tłokowy [mm]: 0,02, 0,020
  • Warunki: nowy
Details
Tłok FORD C-Max (DM2) 1.6 NÜRAL 87-141307-20
Numer artykułu: 87-141307-20
  • Głębokość wyżłobienia 1 [mm]: 0,7
  • Nadwymiar [mm]: 0,5, 0,50
  • Wielkość kompresji [mm]: 25,4
  • Wysokość [mm]: 53,4
  • Średnica cylindra [mm]: 79,5
  • Średnica sworznia [mm]: 18
  • Średnica wyżłobienia [mm]: 50,9
  • Długość trzpienia [mm]: 50,9
  • Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm]: 3,8
  • Głębokość gniazda zaworowego 2 [mm]: 2,76
  • Numer komponentu: 08-141307-10
  • TECDOC-Nr silnika: HXDA, HXDB, SIDA
  • Warunki: nowy
Details
Tłok silnika FORD C-Max (DM2) 1.6 MAHLE ORIGINAL 015 76 00
Darmowa wysyłka
Numer artykułu: 015 76 00
  • Średnica cylindra [mm]: 79,0
  • Długość [mm]: 48,4
  • Wielkość kompresji [mm]: 25,35
  • Długość trzpienia [mm]: 54,0
  • Średnica sworznia [mm]: 18,0
  • Głębokość wyżłobienia 1 [mm]: 0,7
  • Średnica wyżłobienia [mm]: 50,2
  • Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm]: 3,2
  • Głębokość gniazda zaworowego 2 [mm]: 4
  • Powierzchnia: pokryty
  • Wysokość płomienia [mm]: 5,2
  • Numer seryjny: 79 L 77
  • Numer komponentu: 1. R 1.2 N, 2. NM 1.5 P, 3. 3S 2.0 Cr
  • Luz tłokowy [mm]: 0,04
  • Wysokość opakowania [cm]: 12,80, 9,60
  • Ciężar netto [g]: 342
  • Długość opakowania [cm]: 9,5
  • Szerokość opakowania [cm]: 9,50
  • Warunki: nowy
Details
Tłoki silnikowe FORD C-Max (DM2) 1.6 MAHLE ORIGINAL 015 76 02
Darmowa wysyłka
Numer artykułu: 015 76 02
  • Średnica cylindra [mm]: 79,5
  • Długość [mm]: 48,4
  • Wielkość kompresji [mm]: 25,35
  • Długość trzpienia [mm]: 54,0
  • Średnica sworznia [mm]: 18,0
  • Głębokość wyżłobienia 1 [mm]: 0,7
  • Średnica wyżłobienia [mm]: 50,2
  • Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm]: 3,2
  • Głębokość gniazda zaworowego 2 [mm]: 4
  • Powierzchnia: pokryty
  • Wysokość płomienia [mm]: 5,2
  • Numer seryjny: 79 L 77
  • Numer komponentu: 1. R 1.2 N, 2. NM 1.5 P, 3. 3S 2.0 Cr
  • Luz tłokowy [mm]: 0,04
  • Wysokość opakowania [cm]: 12,80, 9,60
  • Ciężar netto [g]: 349
  • Długość opakowania [cm]: 9,5
  • Szerokość opakowania [cm]: 9,50
  • Warunki: nowy
Details
Tłok FORD C-Max (DM2) 1.6 MAHLE ORIGINAL 015 76 01
Numer artykułu: 015 76 01
  • Średnica cylindra [mm]: 79,25
  • Długość [mm]: 48,4
  • Wielkość kompresji [mm]: 25,35
  • Długość trzpienia [mm]: 54,0
  • Średnica sworznia [mm]: 18,0
  • Głębokość wyżłobienia 1 [mm]: 0,7
  • Średnica wyżłobienia [mm]: 50,2
  • Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm]: 3,2
  • Głębokość gniazda zaworowego 2 [mm]: 4
  • Powierzchnia: pokryty
  • Wysokość płomienia [mm]: 5,2
  • Numer seryjny: 79 L 77
  • Numer komponentu: 1. R 1.2 N, 2. NM 1.5 P, 3. 3S 2.0 Cr
  • Luz tłokowy [mm]: 0,04
  • Wysokość opakowania [cm]: 12,80, 9,60
  • Ciężar netto [g]: 245
  • Długość opakowania [cm]: 9,5
  • Szerokość opakowania [cm]: 9,50
  • Warunki: nowy
Details
322,73 PLN
Aktualnie niedostępne w sprzedaży

Ten produkt nie jest dostępny w naszym magazynie. Proszę o wybranie innego produktu.

Dodaj do koszyka
Korzystne Ceny

Znacznie obniżone ceny na wiele markowych części zamiennych

NIEZAWODNA WYSYŁKA

Livrare gratuită pentru comenzi peste 340 PLN

Szybka dostawa

Twoje zamówienie zostanie wysłane jak najszybciej po otrzymaniu płatności

SPOSÓB DOSTAWY

Już za kilka dni! UPS, GLS, DHL

Motordoctor.pl - Hotline und Support.Motordoctor.pl - Hotline und Support.
Lista życzeń 0 Zarejestruj się
0
Pozycje
#
32-8457
0
Twój koszyk jest pusty