Poduszki pod silnik FORD C-Max II (DXA/CB7, DXA/CEU) 1.5TDCi ECOnetic SWAG 50 92 9747
Numer artykułu: 50 92 9747
  • Strona zabudowy: z tyłu
  • Materiał: Guma, Aluminium
  • Rodzaj łożyskowania: Łożysko gumowo-metalowe
  • Ciężar [kg]: 0,66
  • Warunki: nowy
Details
Zawieszenie silnika FORD C-Max II (DXA/CB7, DXA/CEU) 1.5TDCi ECOnetic Powerflex PFF19-1220
Numer artykułu: PFF19-1220
  • Strona zabudowy: z przodu
  • Materiał: PU (poliuretan)
  • Rodzaj łożyskowania: Łożysko gumowo-metalowe
  • Ciężar [kg]: 0,530
  • wymagana liczba: 1
Details
Numer artykułu: TEM190
  • Strona zabudowy: z tyłu, na dole
  • Warunki: nowy
Details
Numer artykułu: FT52656
  • Strona zabudowy: z lewej
  • Rodzaj łożyskowania: Łożysko gumowo-metalowe
  • Warunki: nowy
Details
Numer artykułu: 170643
  • Strona zabudowy: z lewej, z tyłu
  • Rodzaj łożyskowania: Łożysko gumowo-metalowe
  • Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów manualna
  • Ciężar [kg]: 0,450
  • dla numeru OE: 31277444
  • uwzględnić informację serwisową
  • Warunki: nowy
Details
Wspornik silnika FORD C-Max II (DXA/CB7, DXA/CEU) 1.5TDCi ECOnetic ORIGINAL IMPERIUM 34612
Numer artykułu: 34612
  • Strona zabudowy: Od strony skrzyni biegów, z tyłu z lewej
  • Masa [g]: 787, 815
  • Warunki: nowy
Details
Poduszka silnika FORD C-Max II (DXA/CB7, DXA/CEU) 1.5TDCi ECOnetic MEYLE 714 130 0010
Numer artykułu: 714 130 0010
  • Strona zabudowy: z lewej, Od strony skrzyni biegów
  • Rodzaj łożyskowania: Łożysko gumowo-metalowe
  • informacja uzupełniająca: ORIGINAL Quality
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Wspornik momentu obrotowego
  • Warunki: nowy
Details
Poduszki pod silnik FORD C-Max II (DXA/CB7, DXA/CEU) 1.5TDCi ECOnetic METZGER 8053758
Numer artykułu: 8053758
    • Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia manualna 5-biegowa
    • Typ skrzyni biegów: B5/IB5
    • Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia manualna 6-biegowa
    • Typ skrzyni biegów: MMT6
    • Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia automatyczna 6-biegowa
    • Typ skrzyni biegów: 6DCT450-MP S6
    • Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia manualna 6-biegowa
    • Typ skrzyni biegów: B6
    • Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia automatyczna 6-biegowa
    • Typ skrzyni biegów: 6F Mid Range
    • Data produkcji od: 13.04.2015
  • Strona zabudowy: na dole
  • Materiał: Aluminium
  • Rodzaj łożyskowania: Łożysko gumowo-metalowe
  • Warunki: nowy
Details
Zawieszenie silnika FORD C-Max II (DXA/CB7, DXA/CEU) 1.5TDCi ECOnetic LEMFÖRDER 37734 01
Numer artykułu: 37734 01
  • Strona zabudowy: z tyłu, Od strony skrzyni biegów
  • Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia manualna 6-biegowa
  • dla numeru OE: 1684926, AV61-6P093-NA
  • Warunki: nowy
Details
Numer artykułu: 80004151
Details
Numer artykułu: SKEM-0660199
  • Strona zabudowy: z tyłu
  • Rodzaj łożyskowania: Łożysko gumowo-metalowe
  • Średnica wewnętrzna [mm]: 12,2
  • Wysokość [mm]: 45
  • Warunki: nowy
Details
Numer artykułu: 29747
  • Strona zabudowy: z tyłu
  • Materiał: Guma, Aluminium
  • Rodzaj łożyskowania: Łożysko gumowo-metalowe
  • Ciężar [kg]: 0,530
  • uwzględnić informację serwisową
  • Warunki: nowy
Details
Korzystne Ceny

Znacznie obniżone ceny na wiele markowych części zamiennych

NIEZAWODNA WYSYŁKA

Livrare gratuită pentru comenzi peste 350 PLN

Szybka dostawa

Twoje zamówienie zostanie wysłane jak najszybciej po otrzymaniu płatności

SPOSÓB DOSTAWY

Już za kilka dni! UPS, GLS, DHL

Motordoctor.pl - Hotline und Support.Motordoctor.pl - Hotline und Support.
Lista życzeń 0 Zarejestruj się
0
Pozycje
#
24-6415
0
Twój koszyk jest pusty