- Prąd ładowania alternatora [A]: 185
- Napięcie [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 49
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Liczba żeber: 7
- ID wykonania wtyczki: 0218
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Zacisk: M8 B+, COM-D PLUG 182
- Średnica otworu 1 [mm]: 10
- Długość 3 [mm]: 60,0
- Ciężar netto [kg]: 6,9
- Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE)
- Warunki: Zregenerowana
W tym Towar do wymiany 23,92 PLN Zastaw (twój depozyt zostanie zwrocony)
- Prąd ładowania alternatora [A]: 185
- Napięcie [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 49
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Liczba żeber: 7
- ID wykonania wtyczki: 0218
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Zacisk: M8 B+, COM-D PLUG 182
- Średnica otworu 1 [mm]: 10
- Długość 3 [mm]: 60,0
- Ciężar netto [kg]: 6,9
- Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE)
- Warunki: Zregenerowana
Dodatkowa opłata związana z kaucją: 534,96 PLN (incl. 23% VAT). Kaucja zostanie Tobie w pełni zwrócona w momencie, gdy Twoja stara część zostanie dostarczona do naszego magazynu. Towar do wymiany (twój depozyt zostanie zwrocony)
- Prąd ładowania alternatora [A]: 150
- Napięcie [V]: 12
- Ø koła pasowego [mm]: 50,0
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Liczba rowków: 7
- Zacisk: B+ (M8)
- Jakość: +Line Pro Reman
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Kąt mocowania [stopień]: +90
- Warunki: nowy
- Prąd ładowania alternatora [A]: 185
- Napięcie [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 49
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Liczba żeber: 7
- ID wykonania wtyczki: COM /BSS
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Zacisk: B+ M8
- Warunki: Zregenerowana
- Ograniczenia producenta: VALEO
- Rok prod. do: 02/2014
- Kod silnika: M9T.6.78,M9T.6.80, M9T.6.94
- Typ skrzyni biegów: PA0,PF6
- Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów manualna, przekładnia mechaniczna sekwencyjna
- Prąd ładowania alternatora [A]: 150
- Napięcie [V]: 12
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Jakość: STANDARD LINE
- Wersja: FG15T030
- Nowa część bez depozytu
- Warunki: nowy
- Rok prod. od: 04/2010
- Kod silnika: M9T.6.80,M9T.6.94
- Typ skrzyni biegów: PA0,PF6
- Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów manualna, przekładnia mechaniczna sekwencyjna
- Prąd ładowania alternatora [A]: 70
- Napięcie [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 68
- Koła pasowe: z kołem pasowym
- Liczba żeber: 1
- Liczba rowków: 1
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Średnica [mm]: 68
- Warunki: nowy
Dodatkowa opłata związana z kaucją: 114,15 PLN (incl. 23% VAT). Kaucja zostanie Tobie w pełni zwrócona w momencie, gdy Twoja stara część zostanie dostarczona do naszego magazynu. Towar do wymiany (twój depozyt zostanie zwrocony)
- TECDOC-Nr silnika: M9T 678
- Kod silnika: M9T 694<120CJ>, M9T 698<120CF/CY>, M9T 896<120CF/CY>
- TECDOC-Nr silnika: M9T 706, M9T 708
- Rok prod. od: 03/2019
- Kod silnika: M9T 708
- Prąd ładowania alternatora [A]: 185
- Napięcie [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 49
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Liczba rowków: 7
- zalecane rozszerzenie naprawy: Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy
- Warunki: nowy
Dodatkowa opłata związana z kaucją: 38,04 PLN (incl. 23% VAT). Kaucja zostanie Tobie w pełni zwrócona w momencie, gdy Twoja stara część zostanie dostarczona do naszego magazynu. Towar do wymiany (twój depozyt zostanie zwrocony)
- Prąd ładowania alternatora [A]: 185
- Napięcie [V]: 12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Kod silnika: M9T694
- Ø koła pasowego [mm]: 49
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Liczba rowków: 7
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+(M8),COM
- Średnica otworu 1 [mm]: 10
- Rodzaj chłodzenia: chłodzony powietrzem
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M8
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 33
- Warunki: nowy
- Prąd ładowania alternatora [A]: 185
- Napięcie [V]: 12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Kod silnika: M9T694
- Ø koła pasowego [mm]: 49
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Liczba rowków: 7
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+(M8),COM
- Średnica otworu 1 [mm]: 10
- Rodzaj chłodzenia: chłodzony powietrzem
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M8
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 33
- Warunki: nowy
- Prąd ładowania alternatora [A]: 185
- Napięcie [V]: 14
- Kod silnika: M9T696, M9T896, M9T698, M9T678, M9T680, M9T694
- Ø koła pasowego [mm]: 49
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Liczba żeber: 7
- Liczba rowków: 7
- ID wykonania wtyczki: PL129
- Średnica [mm]: 49,00
- Warunki: nowy
Dodatkowa opłata związana z kaucją: 114,15 PLN (incl. 23% VAT). Kaucja zostanie Tobie w pełni zwrócona w momencie, gdy Twoja stara część zostanie dostarczona do naszego magazynu. Towar do wymiany (twój depozyt zostanie zwrocony)
- Prąd ładowania alternatora [A]: 150
- Napięcie [V]: 14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 49
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Liczba rowków: 7
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: M8 B+, COM/BSS
- Średnica otworu 1 [mm]: 8
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M8
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 33
- Warunki: Zregenerowana
Dodatkowa opłata związana z kaucją: 156,80 PLN (incl. 23% VAT). Kaucja zostanie Tobie w pełni zwrócona w momencie, gdy Twoja stara część zostanie dostarczona do naszego magazynu. Towar do wymiany (twój depozyt zostanie zwrocony)
- Prąd ładowania alternatora [A]: 150
- Napięcie [V]: 14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 49
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Liczba rowków: 7
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: M8 B+, COM/BSS
- Średnica otworu 1 [mm]: 8
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M8
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 33
- Warunki: nowy
- MASTER III nadwozie pełne FV 2.3 dCi 125 FWD (FV0C, FV0D, FV0G, FV0H, FV0J, FV0K) 125 KM 02.2010 - ...
- MASTER III nadwozie pełne FV 2.3 dCi 100 FWD (FV0A, FV0B, FV0G, FV0K, FV0H) 101 KM 02.2010 - ...
- MASTER III nadwozie pełne FV 2.3 dCi 130 FWD (FV0M, FV0Y, FV0J, FV02, FV03) 130 KM 06.2016 - ...
- MASTER III nadwozie pełne FV 2.3 dCi 150 FWD (FV0F, FV03, FV09) 150 KM 03.2013 - ...
- MASTER III nadwozie pełne FV 2.3 dCi 110 FWD (FV0R, FV0W) 110 KM 09.2014 - ...
- MASTER III nadwozie pełne FV 2.3 dCi 135 FWD (FV0N, FV08, FV06, FV00) 136 KM 07.2014 - ...
Znacznie obniżone ceny na wiele markowych części zamiennych
Livrare gratuită pentru comenzi peste 340 PLN
Twoje zamówienie zostanie wysłane jak najszybciej po otrzymaniu płatności