- Prąd ładowania alternatora [A]: 150
- Napięcie [V]: 12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 54
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B2+(M8),L,DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 10
- Ograniczenia producenta: VALEO
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 42,5
- Warunki: nowy
- Prąd ładowania alternatora [A]: 150
- Napięcie [V]: 12
- Koła pasowe: z kołem pasowym
- Ograniczenia producenta: VALEO
- Jakość: PREMIUM LINE
- Część wymienna bez kaucji
- Warunki: Zregenerowana
- Prąd ładowania alternatora [A]: 150
- Napięcie [V]: 12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 54
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B2+(M8),L,DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 10
- Ograniczenia producenta: VALEO
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 42,5
- Warunki: nowy
- Prąd ładowania alternatora [A]: 50
- Napięcie [V]: 12
- Koła pasowe: z kołem pasowym
- Ograniczenia producenta: VALEO
- Jakość: STANDARD LINE
- Wersja: A11VI10
- Nowa część bez depozytu
- Warunki: nowy
- Prąd ładowania alternatora [A]: 150
- Napięcie [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 54
- Koła pasowe: z kołem pasowym wielorowkowym
- Liczba żeber: 6
- Linia produktów: REMANUFACTURED PREMIUM
- Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
- Pozycja / stopień: L 40
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia automatyczna 6-biegowa, Przekładnia manualna 6-biegowa
- Rodzaj mocowania: Mocowanie 4-punktowe
- Zacisk: B+
- Ciężar [kg]: 6,91
- Warunki: Zregenerowana
Dodatkowa opłata związana z kaucją: 261,84 PLN (incl. 23% VAT). Kaucja zostanie Tobie w pełni zwrócona w momencie, gdy Twoja stara część zostanie dostarczona do naszego magazynu. Towar do wymiany (twój depozyt zostanie zwrocony)
- Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia automatyczna 6-biegowa, Przekładnia manualna 6-biegowa
- uwzględnić informację serwisową
- Prąd ładowania alternatora [A]: 150
- Napięcie [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 58
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Liczba żeber: 6
- informacja uzupełniająca: REMANUFACTURED PREMIUM
- Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
- Pozycja / stopień: L 40
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj mocowania: Mocowanie 4-punktowe
- Zacisk: B+
- Ciężar [kg]: 7,48
- Warunki: Zregenerowana
Dodatkowa opłata związana z kaucją: 261,84 PLN (incl. 23% VAT). Kaucja zostanie Tobie w pełni zwrócona w momencie, gdy Twoja stara część zostanie dostarczona do naszego magazynu. Towar do wymiany (twój depozyt zostanie zwrocony)
- Prąd ładowania alternatora [A]: 150
- Napięcie [V]: 12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Koła pasowe: bez koła pasowego
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+, B+, L DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 10
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: М10
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 36
- Warunki: nowy
- Kod silnika: DW12BTED4
- Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia automatyczna 6-biegowa, Przekładnia manualna 6-biegowa
- Prąd ładowania alternatora [A]: 150
- Napięcie [V]: 14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 54
- Koła pasowe: z kołem pasowym, z kołem pasowym wielorowkowym
- Liczba żeber: 6
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Pozycja / stopień: L 40
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Złącze / klema: bez złącza dla czujnika prędkości obrotowej
- Rodzaj mocowania: Mocowanie 4-punktowe
- Zacisk: B+, L-DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 10
- Ciężar [kg]: 6,91
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 42,5
- Warunki: nowy
- Kod silnika: DW12BTED4
- Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia automatyczna 6-biegowa, Przekładnia manualna 6-biegowa
- Prąd ładowania alternatora [A]: 150
- Napięcie [V]: 14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 54
- Koła pasowe: z kołem pasowym, z kołem pasowym wielorowkowym
- Liczba żeber: 6
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Pozycja / stopień: L 40
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Złącze / klema: bez złącza dla czujnika prędkości obrotowej
- Rodzaj mocowania: Mocowanie 4-punktowe
- Zacisk: B+, L-DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 10
- Ciężar [kg]: 6,91
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 42,5
- Warunki: nowy
- Prąd ładowania alternatora [A]: 150
- Napięcie [V]: 12
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Ograniczenia producenta: VALEO
- Jakość: PREMIUM LINE
- Część wymienna bez kaucji
- Warunki: Zregenerowana
- Prąd ładowania alternatora [A]: 150
- Napięcie [V]: 12
- gruntownie wyremontowany
- Warunki: Zregenerowana
- Rok prod. do: 06/2008
- Kod silnika: DW12BTED4
- Typ skrzyni biegów: AM6,ML6C
- Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia manualna 6-biegowa, dla automatyki skrzyni 6-biegowej
- Prąd ładowania alternatora [A]: 150
- Napięcie [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 54,5
- Koła pasowe: z kołem pasowym
- Liczba żeber: 6
- Linia produktów: REMANUFACTURED CLASSIC
- Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze zintegrowanym regulatorem
- Pozycja / stopień: L
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Złącze / klema: bez złącza dla czujnika prędkości obrotowej
- Rodzaj mocowania: Mocowanie 4-punktowe
- Ciężar [kg]: 6,03
- Warunki: Zregenerowana
W tym Towar do wymiany 59,50 PLN Zastaw (twój depozyt zostanie zwrocony)
- C5 II Break RE_ 2.0 HDi (RERHRH) 136 KM 09.2004 - 01.2008
- C5 II Break RE_ 2.0 16V (RERFJB, RERFJC) 140 KM 09.2004 - 01.2008
- C5 II Break RE_ 1.6 HDi (RE9HZC, RE9HYB) 109 KM 09.2004 - 01.2008
- C5 II Break RE_ 2.2 HDi (RE4HTE, RE4HT2) 170 KM 04.2006 - 08.2008
- C5 II Break RE_ 3.0 V6 (REXFUF) 207 KM 09.2004 - 01.2008
- C5 II Break RE_ 2.2 HDi (RE4HXE) 133 KM 09.2004 - 09.2006
Znacznie obniżone ceny na wiele markowych części zamiennych
Livrare gratuită pentru comenzi peste 350 PLN
Twoje zamówienie zostanie wysłane jak najszybciej po otrzymaniu płatności